Hvis tandbøjlen generer

Der er muligheder, hvis bøjlen giver irritation

Hvis din tandbøjle generer, f.eks. i sommerferien, og der er flere uger til din "bøjletandlæge" kan kontaktes, kan du prøve at kontakte en privat tandlæge eller Tandpinevagten, som måske kan hjælpe med at fjerne generne. Tandlægen skal/vil ikke forsøge at reparere tandbøjlen. Det klarer din "bøjletandlæge" efter ferien.

Når tandklinikken åbner igen, kan din bøjle blive repareret, og behandlingen kan fortsætte.

 

På grund af Corona/test har vi for øjeblikket mange afbud fra vores patienter, som alle skal have nye tider.

Derfor vokser vores ventelister – vi beklager at vi først kan tilbyde tider flere måneder frem i tiden.

Håber på jeres forståelse.

Vigtigt: 

For at begrænse smittespredning gør vi opmærksom på:

  • Mød kun op på klinikken efter forudgående aftale
  • Barnet og ledsager skal være sunde og raske
  • Vi følger alle retningslinjer for hygiejne og brug af værnemidler
  • Vi har øget fokus på rengøring af venteværelse, toilet osv.

I skal venligst overholde følgende:

  • Der må max være én ledsager med barnet.
  • I bedes venligst spritte hænder ved ankomst til klinikken, og spritte igen når I går.
  • Hvis barnet eller ledsager har tegn på sygdom, selv ved milde symptomer, bedes I venligst kontakte os på telefon: 58 57 42 20

 

Hvis der opstår akutte problemer som tandskader eller smerter, skal man kontakte den Kommunale Tandpleje 58 57 42 20 ml. 08.00 og 12.00 og på akut telefon 29 31 77 49 efter kl. 12.00.

 

Siden er sidst opdateret 9. september 2020