Se hvordan du bestiller tid hos Tandplejen
Bestil tid
Du kan selv bestille en tid hos os via borgerbooking.
Når du er logget ind på borgerbooking kan du:
- Bestille, flytte og aflyse tider til undersøgelse/behandling
- Læse din journal
- Se beskeder fra Tandplejen
- Se og ændre helbredsskema
- Tilmelde dig påmindelser på mail og SMS
Bemærk! I disse tilfælde skal du ringe
Du skal ringe til vores call-center for at bestille, ringe og aflyse tid, hvis
- du er plejeforælder til et barn
- din henvendelse drejer sig om en tid på Tandreguleringsklinikken
Tilmeld dig SMS og e-mail service
NemSMS.
Tandplejen sende tider og remindere via NemSMS. Det vil sige at vi sender dine tider/remindere via CPR-nummer.
Hvis ikke du allerede er tilmeldt NemSMS vil vi bede dig om at gøre det.
Du skal logge på Digital Post med dit MitID og tilmelde dig NemSMS.
Husk hvis du får nyt mobilnummer er det også her du oplyser dette.
Har du oplyst dit mobilnummer/e-mail, får du en reminder 2 dage før, du har en tid. Du får også en besked, når der er nyt i din journal.
Har du oplyst det samme mobilnummer og e-mail på både dig og dit barn, får du beskeden 2 gange.
Første gang du logger ind, er det derfor vigtigt, at du tjekker, om vi har de rigtige kontakt oplysninger på dig.
For dig der er fyldt 15 år
Er du fyldt 15 år og ønsker, at dine forældre fortsat skal kunne se din journal, skal du give tilladelse til dette. Det gør du ved at ringe til vores call-center.
For dig med beskyttet adresse
Har du/I beskyttet adresse, modtager du ikke en SMS, selvom du har tilmeldt dig vores SMS-service. Det kræver, at du først ringer til vores call-center og giv din accept til dette.